Tętnowski
Development
sp. z o.o.
Działa na krakowskim rynku realizując z powodzeniem przedsięwzięcia developerskie od 2003 roku. Nasza firma zajmuje się również pośrednictwem w obrocie nieruchomościami na terenie Krakowa i okolic. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów w 2010 r., poszerzyliśmy swoją ofertę o obsługę związaną z zarządzaniem nieruchomościami mieszkalnymi i komercyjnymi.
Tętnowski Development to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i jej istnienie regulują przepisy kodeksu handlowego, co gwarantuje pewność i stabilność prawną. Od początku działalności staramy się promować pozytywne wartości, wiedzę i wysokie standardy. Klienci naszej firmy mogą liczyć na rzetelną i profesjonalną obsługę przez osoby posiadające licencje zawodowe uprawniające do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami a także pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
Zapraszamy do współpracy
Nasza oferta dla Twojej nieruchomości
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
- Rejestracja nowej Wspólnoty, uzyskanie numeru NIP i REGON
- Przejęcie nieruchomości, sporządzanie protokołu
- Ubezpieczenie budynków
- Nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości części wspólnych budynku i terenu zewnętrznego
- Przygotowywanie i organizowanie corocznych zebrań Wspólnoty
- Przygotowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych (regulaminy, statut)
- Prowadzenie oraz aktualizacja wykazu właścicieli, najemców
- Pozyskiwanie, negocjowanie warunków umów z dostawcami mediów ( energia elektryczna, energia cieplna, zimna woda i ścieki, wywóz nieczystości)
- Bieżące monitorowanie ilości osób zamieszkujących dany lokal
- Prowadzenie korespondencji związanej z zarządzaniem nieruchomością
Obsługa techniczna
- Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Przechowywanie i utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji technicznej budynku
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów zgodnie ustawą Prawo Budowlane
- Kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku
- Przygotowywanie planów remontowych
- Realizacja planów remontów zgodnie z podjętą uchwałą
- Pozyskiwanie wykonawców usług i robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów
- Bieżące informowanie zarządu I członków Wspólnoty o stanie technicznym nieruchomości i stopniu zaawansowania przeprowadzanych prac remontowych
Obsługa finansowo-księgowa
- Otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń przez ten rachunek
- Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządów nieruchomością wspólną
- Prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego
- Przechowywanie dokumentacji finansowej i księgowej
- Prowadzenie sprawozdawczości dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Dostęp przez internet do indywidualnej kartoteki właściciela lokalu – program LokaleNet
- Windykacja należności
- Sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich
- Roczne rozliczenie świadczeń za rok poprzedni po zebraniu sprawozdawczym
- Bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów