Tętnowski
Development
sp. z o.o.

Działa na krakowskim rynku realizując z powodzeniem przedsięwzięcia developerskie od 2003 roku. Nasza firma zajmuje się również pośrednictwem w obrocie nieruchomościami na terenie Krakowa i okolic. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów w 2010 r., poszerzyliśmy swoją ofertę o obsługę związaną z zarządzaniem nieruchomościami mieszkalnymi i komercyjnymi.
Tętnowski Development to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i jej istnienie regulują przepisy kodeksu handlowego, co gwarantuje pewność i stabilność prawną. Od początku działalności staramy się promować pozytywne wartości, wiedzę i wysokie standardy. Klienci naszej firmy mogą liczyć na rzetelną i profesjonalną obsługę przez osoby posiadające licencje zawodowe uprawniające do wykonywania działalności zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami a także pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Zapraszamy do współpracy

Nasza oferta dla Twojej nieruchomości

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

  • Rejestracja nowej Wspólnoty, uzyskanie numeru NIP i REGON
  • Przejęcie nieruchomości, sporządzanie protokołu
  • Ubezpieczenie budynków
  • Nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości części wspólnych budynku i terenu zewnętrznego
  • Przygotowywanie i organizowanie corocznych zebrań Wspólnoty
  • Przygotowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych (regulaminy, statut)
  • Prowadzenie oraz aktualizacja wykazu właścicieli, najemców
  • Pozyskiwanie, negocjowanie warunków umów z dostawcami mediów ( energia elektryczna, energia cieplna, zimna woda i ścieki, wywóz nieczystości)
  • Bieżące monitorowanie ilości osób zamieszkujących dany lokal
  • Prowadzenie korespondencji związanej z zarządzaniem nieruchomością

Obsługa techniczna

  • Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji
  • Prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przechowywanie i utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji technicznej budynku
  • Przeprowadzanie okresowych przeglądów zgodnie ustawą Prawo Budowlane
  • Kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku
  • Przygotowywanie planów remontowych
  • Realizacja planów remontów zgodnie z podjętą uchwałą
  • Pozyskiwanie wykonawców usług i robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów
  • Bieżące informowanie zarządu I członków Wspólnoty o stanie technicznym nieruchomości i stopniu zaawansowania przeprowadzanych prac remontowych

Obsługa finansowo-księgowa

  • Otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń przez ten rachunek
  • Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządów nieruchomością wspólną
  • Prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego
  • Przechowywanie dokumentacji finansowej i księgowej
  • Prowadzenie sprawozdawczości dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Dostęp przez internet do indywidualnej kartoteki właściciela lokalu – program LokaleNet
  • Windykacja należności
  • Sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich
  • Roczne rozliczenie świadczeń za rok poprzedni po zebraniu sprawozdawczym
  • Bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów

0 m2

lokali biurowych, usługowych i hoteli

0 %

zaangażowania w rozwiązanie Twoich spraw

0 lat

na rynku