Oferta

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

  • Rejestracja nowej Wspólnoty, uzyskanie numeru NIP i REGON
  • Przejęcie nieruchomości, sporządzanie protokołu
  • Ubezpieczenie budynków
  • Nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości części wspólnych budynku i terenu zewnętrznego
  • Przygotowywanie i organizowanie corocznych zebrań Wspólnoty.
  • Przygotowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych (regulaminy, statut).
  • Prowadzenie oraz aktualizacja wykazu właścicieli, najemców.
  • Pozyskiwanie, negocjowanie warunków umów z dostawcami mediów ( energia elektryczna, energia cieplna, zimna woda i ścieki, wywóz nieczystości).
  • Bieżące monitorowanie ilości osób zamieszkujących dany lokal.
  • Prowadzenie korespondencji związanej z zarządzaniem nieruchomością

Obsługa techniczna

  • Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji.
  • Prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Przechowywanie i utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji technicznej budynku.
  • Przeprowadzanie okresowych przeglądów zgodnie ustawą Prawo Budowlane.
  • Kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku.
  • Przygotowywanie planów remontowych.
  • Realizacja planów remontów zgodnie z podjętą uchwałą.
  • Pozyskiwanie wykonawców usług i robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów.
  • Bieżące informowanie zarządu I członków Wspólnoty o stanie technicznym nieruchomości i stopniu zaawansowania przeprowadzanych prac remontowych.

Obsługa finansowo - księgowa

  • Otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie rozliczeń przez ten rachunek
  • Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządów nieruchomością wspólną
  • Prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego.
  • Przechowywanie dokumentacji finansowej I księgowej.
  • Prowadzenie sprawozdawczości  dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Dostęp przez internet do indywidualnej kartoteki właściciela lokalu – program LokaleNet
  • Windykacja należności.
  • Sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich    realizacji.
  • Roczne rozliczenie świadczeń za rok poprzedni po zebraniu sprawozdawczym.
  • Bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów.

Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

  • Przyjęcie oferty sprzedaży bądź wynajmu nieruchomości/ wykonanie zdjęć nieruchomości
  • Podpisanie umowy pośrednictwaPoszukiwanie nabywcy/ najemcy
  • Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia transakcji
  • Sprawdzenie stanu prawnego nieruchomości
  • Przygotowanie umów sprzedaży/ najmu